Podnety a oznamovanie protispoločenskej činnosti.
Oznámenie pochybností o možnom porušovaní etických pravidiel a právnych predpisov, či iných interných predpisov chráni našu spoločnosť, nás zamestnancov a každého, kto reprezentuje Kia Slovakia s. r. o.
Ak máte pochybnosti o dodržiavaní pravidiel našej spoločnosti, oznámte to. Oznámenie môžete urobiť anonymne, ak sa však identifikujete, budeme môcť využiť vašu pomoc na efektívnejšie preverenie oznámenia. Vaša identita a informácie, ktoré poskytnete budú zdieľané iba v nevyhnutnom rozsahu, s osobami zodpovednými za vyriešenie vzneseného podnetu. Diskrétnosť a zachovanie mlčanlivosti o Vašej totožnosti sú garantované. Odvetné opatrenia alebo sankcie voči komukoľvek, kto v dobrej viere nahlási oznámenie alebo pomôže takéto oznámenie vyriešiť, sú absolútne zakázané. Oznamovatelia ktorí upozorňujú na problémy, podávajú oznámenia či iné podnety, alebo sa podieľajú na objasnení oznámení a podnetov nesmú byť v súvislosti s uvedenou činnosťou vystavení odvetným opatreniam (napr. nepriateľské, ponižujúce alebo zastrašujúce zaobchádzanie, uloženie disciplinárneho opatrenia, zníženie hodnotenia, obmedzenie možnosti kariérneho rastu, zvyšovania mzdy, prístupu k zamestnaneckým výhodám atď.).
Ako oznámiť porušenie?
Ponúkame niekoľko spôsobov oznamovania pochybností o možnom porušovaní pravidiel našej spoločnosti. Zvoľte spôsob, ktorý vám najviac vyhovuje. Pochybnosti môžete vyjadriť písomne, ale aj osobne, na adrese: Kia Slovakia s. r. o., Sv. Jána Nepomuckého 1282/1, 013 01 Teplička nad Váhom, Administratívna budova, 2. poschodie, Sekcia dodržiavanie pravidiel a interný audit.
Compliance Hotline: +421 41 515 5555, (pondelok až piatok 7:00 ~ 15:00 hod.)
E-mail: podnet@kia.sk alebo compliance@kia.sk
Webový formulár: https://www.kia.sk/sk/dodrziavanie-pravidiel
Ako postupujeme po prijatí oznámenia?
Všetky oznámenia a podnety, ktoré sa týkajú dodržiavania pravidiel v našej spoločnosti sú preverené. Proces preverenia pozostáva najmä zo zhromažďovania všetkých dostupných súvisiacich informácií; analyzovaním internej ako aj externej dokumentácie, informácií z voľne dostupných zdrojov a komunikáciou s organizačnými jednotkami našej spoločnosti. V konečnej fáze, v prípade potreby, najmä ak sa podnet, resp. oznámenie preverovaním preukázalo ako opodstatnené, navrhujeme príslušným vedúcim zamestnancom našej spoločnosti ďalšie postupy, nápravné opatrenia a odporúčania a určuje termíny na ich implementáciu. Po uplynutí navrhovanej lehoty preverujeme plnenie nápravných opatrení. Oznamovateľ získa spätnú väzbu o výsledku preverenia (štandardne doručená e-mailom alebo použitím funkcie „Stav vybavenia oznámenia“).
V prípade, že sa Váš podnet týka dostupnosti vozidiel, stavu Vašej objednávky, reklamácie servisu, či iných zákazníckych služieb, a teda nesúvisí s oznamovaním protispoločenskej činnosti, kontaktujte prosím priamo spoločnosť Kia Sales Slovakia s. r. o. prostredníctvom kontaktného formulára -
https://www.kia.com/sk/o-nas/kontaktuj-nas/
, alebo prostredníctvom Kia info linky 0850 60 60 70.
Nasledujúce položky sú nepovinné: